Administratie

 

  • Een klantencontact database opzetten/bijhouden.
  • Een nieuwsbrief of andere informatie naar de      geselecteerde mailinglijst sturen.
  • Slecht betalende klanten mailen of bellen.
  • Inscannen van (belangrijke) documenten en deze op de juiste manier verwerken.
  • Facturen en offertes sturen naar klanten en periodieke facturen opzetten.
  • Papieren archief digitaal maken.
  • Terugkerende taken uit handen nemen.
  • Boekhouding bijhouden.
  • Overige administratieve handelingen na overleg.

Secretariaat

 

  • (Directie) Secretaresse ondersteuning.
  • Telefoon aannemen.
  • Ondersteunen bij het voorbereiden en organiseren van het werk van de opdrachtgever.
  • Onderhouden van de afsprakenagenda.
  • Bijwerken van correspondentie of in- en uitgaande poststukken.
  • Uitwerken van brieven/mail naar de klant.
  • E-mail en fax beantwoorden.
  • Archiveren.
  • Contact opnemen met klanten of bedrijven.
  • Notuleren bij gesprekken of vergaderingen.

Organisatorische zaken

 

  • Evenementen helpen organiseren.
  • Overige organisatorische zaken.

Staat de dienst waar je ondersteuning bij nodig hebt hier niet tussen? 

Minder geeft Meer is er om je op een professionele en veelzijdige manier te ondersteunen, daar waar jouw bedrijf dat nodig heeft. Neem dus altijd vrijblijvend contact met mij op als je vragen hebt, ik help je graag!